dr Ewelina Julita Tomaszewska
Marketing internetowy, marketing miasta, city branding, smart mobility, inteligentny system transportowy (ITS)
- E. J. Tomaszewska, E. Glińska (2018), Smart city jako koncepcja pozycjonowania marki miasta, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", T. 19, z. 10, cz. I, s. 521-535.
- E. J. Tomaszewska, U. Ryciuk (2018), Wpływ wieku na decyzje zakupowe e-konsumentów - ujęcie międzynarodowe, "Studia Oeconomica Posnaniensia", Vol. 6, nr 6, s. 129-139.
- E. J. Tomaszewska, A. Florea (2018), Urban smart mobility in the scientific literature — bibliometric analysis, "Engineering Management in Production and Services", Vol. 10, nr 2, s. 41-56.
- E. Glińska, E. J. Tomaszewska (2017), Main Areas of Place Branding Scientific Research – Bibliometric Analysis, [w:] Economic and Social Development: 24th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Managerial Issues in Modern Business", Book of Proceedings [Dokument elektroniczny] , s. 86-95.
- E. Glińska, E. J. Tomaszewska (2017), Customer Preferences Related to Shopping Online, "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia", Vol. 51, nr 2, s. 87-95.
- E. J. Tomaszewska (2016), Inteligentne systemy transportowe w miastach - analiza studiów przypadku, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", T.17, z. 9-cz.2, s. 129-142.
- E. J. Tomaszewska (2016), Inteligentne systemy transportowe w miastach wojewódzkich Polski Wschodniej, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", T.17, z. 7, cz.3, s. 69-81 .
- E. Tomaszewska, E. Glińska (2015), Budowanie marki miasta inteligentnego, "Marketing i Rynek", nr 10, s. 382-388.
- E. J. Tomaszewska (2015), Inteligentny system transportowy w mieście na przykładzie Białegostoku, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", Nr 41, t. 2, s. 317-329.
- E. Glińska, E. Muszyńska (Tomaszewska) (2014), Marketingowy audyt produktu miasta - wybrane aspekty, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", T. 15, z. 6-cz.1, s. 341-352.
-