Archiwalny serwis www - może zawierać elementy, które nie są dostępne dla szerokiego grona odbiorców ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnościami.
 

dr hab. Ewa Glińska, prof. PB

Kierownik Katedry Marketingu i Turystyki 

  

 Obszar zainteresowań naukowych

 

Zarządzanie marką, marketing terytorialny, branding miasta, zarządzanie partycypacyjne w samorządzie terytorialnym

  

 Najważniejsze publikacje 

 

  1. Glińska E., Hajduk S. (2024). City brand in the perception of inhabitants of European capitals: Linear ordering using the TOPSIS method. International Entrepreneurship Review, 10(1), 25-35. DOI:10.15678/IER.2024.1001.02
  2. Kuźmicz K., Ryciuk U., Glińska E., Kiryluk H., Rollnik-Sadowska E. (2022). Perspektywy rozwoju mobilności na obszarach peryferyjnych atrakcyjnych turystycznie. Ekonomia i Środowisko, 80(1), 150-188. DOI:10.34659/eis.2022.80.1.440
  3. Glińska E., Kiryluk H., Ilczuk K. (2022). Crowdsourcing initiatives in city management: the perspective of Polish local governments. Ekonomia i Środowisko,82(3), 287-311. DOI:10.34659/eis.2022.82.3.519
  4. Kiryluk H., Glińska E., Ryciuk U., Vierikko K., Rollnik-Sadowska E. (2021). Stakeholders engagement for solving mobility problems in touristic remote areas from the Baltic Sea Region,  PLoS ONE,16 (6), 1-28, Numer artykułu:e0253166. DOI:10.1371/journal.pone.0253166
  5. Glińska E., Matwiejczyk A., Barkun Y. (2021).Tourism as an Aspect of City Branding in Functional Urban Areas. WSEAS Transactions on Business and Economics18, s.301-312, Numer artykułu:31. DOI:10.37394/23207.2021.18.31
  6. Barkun Y., Glińska E.,  Dębkowska K. (2021). Differentiation of regional attractiveness for gaining talents in the context of place branding theory. Place Branding and Public Diplomacy, 17 (1), 78-92. DOI:10.1057/s41254-020-00183-2
  7. Kiryluk H., Glińska E., Barkun Y. (2020) Benefits and barriers to cooperation in the process of building a place’s brand: perspective of tourist region stakeholders in Poland. Oeconomia Copernicana, 11(2), 289-307. DOI:10.24136/oc.2020.012
  8. Glińska E., Rudolf W. (2019). City Brand Personality Projected by Municipalities from Central and Eastern Europe Countries—A Comparison of Facebook Usage. Sustainability, 11(19), 5440.
  9. Glińska E. (2017). Angażowanie interesariuszy w proces brandingu miasta – teoria versus praktyka. Zarządzanie Publiczne, 2, 33-49.
  10. Glińska E. (2016). Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele. Warszawa: Wolters Kluwer.
  11.    

Podstawowe informacje

Imię i nazwisko

Ewa Glińska, prof. PB

Tytuł naukowy

dr hab.

Stanowisko

Profesor uczelni

Katedra

Katedra Marketingu i Turystyki