dr hab. Ewa Glińska, prof. PB
Kierownik Katedry Marketingu i Turystyki
Zarządzanie marką, marketing terytorialny, branding miasta, zarządzanie partycypacyjne w samorządzie terytorialnym
- Glińska E., Hajduk S. (2024). City brand in the perception of inhabitants of European capitals: Linear ordering using the TOPSIS method. International Entrepreneurship Review, 10(1), 25-35. DOI:10.15678/IER.2024.1001.02
- Kuźmicz K., Ryciuk U., Glińska E., Kiryluk H., Rollnik-Sadowska E. (2022). Perspektywy rozwoju mobilności na obszarach peryferyjnych atrakcyjnych turystycznie. Ekonomia i Środowisko, 80(1), 150-188. DOI:10.34659/eis.2022.80.1.440
- Glińska E., Kiryluk H., Ilczuk K. (2022). Crowdsourcing initiatives in city management: the perspective of Polish local governments. Ekonomia i Środowisko,82(3), 287-311. DOI:10.34659/eis.2022.82.3.519
- Kiryluk H., Glińska E., Ryciuk U., Vierikko K., Rollnik-Sadowska E. (2021). Stakeholders engagement for solving mobility problems in touristic remote areas from the Baltic Sea Region, PLoS ONE,16 (6), 1-28, Numer artykułu:e0253166. DOI:10.1371/journal.pone.0253166
- Glińska E., Matwiejczyk A., Barkun Y. (2021).Tourism as an Aspect of City Branding in Functional Urban Areas. WSEAS Transactions on Business and Economics, 18, s.301-312, Numer artykułu:31. DOI:10.37394/23207.2021.18.31
- Barkun Y., Glińska E., Dębkowska K. (2021). Differentiation of regional attractiveness for gaining talents in the context of place branding theory. Place Branding and Public Diplomacy, 17 (1), 78-92. DOI:10.1057/s41254-020-00183-2
- Kiryluk H., Glińska E., Barkun Y. (2020) Benefits and barriers to cooperation in the process of building a place’s brand: perspective of tourist region stakeholders in Poland. Oeconomia Copernicana, 11(2), 289-307. DOI:10.24136/oc.2020.012
- Glińska E., Rudolf W. (2019). City Brand Personality Projected by Municipalities from Central and Eastern Europe Countries—A Comparison of Facebook Usage. Sustainability, 11(19), 5440.
- Glińska E. (2017). Angażowanie interesariuszy w proces brandingu miasta – teoria versus praktyka. Zarządzanie Publiczne, 2, 33-49.
- Glińska E. (2016). Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele. Warszawa: Wolters Kluwer.
-