Archiwalny serwis www - może zawierać elementy, które nie są dostępne dla szerokiego grona odbiorców ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnościami.
 

dr Krzysztof Stepaniuk

   

 Obszar zainteresowań naukowych

 

Zarządzanie wizualną zawartością cyfrową, visual words

  

 Najważniejsze publikacje 

             

  1. Stepaniuk K., Do Memes Really Exist and Influence Users' Behavioural Activities in Social Network? Memetic Content Management Perspectives Based on Decomposition of Digital Visual Content, Proceedings of 2018 IEEE International Conference on Systems, Man, and Cybernetics (SMC), 2018: 3889-3895.
  2. Stepaniuk K., Visualization of expressing culinary experience in social network, memetic approach, “Entrepreneurship and Sustainability Issues”, 2018,  Vol. 5(3): 693-702.
  3. Stepaniuk K., Blog content management in shaping pro recreational attitudes, „Journal of Business Economics and Management”, 2017, Vol. 18 (1): 146-162.
  4. Stepaniuk K., Quality of Accommodation Services–The Memetic Approach, „Procedia Engineering” 2017, Vol. 182: 673-678.
  5. Stepaniuk K., The model of tourist virtual community members engagement management. „Business: Theory and Practice”, 2015, Vol. 17 (1): 74-79.
  6.      
       

Podstawowe informacje

Imię i nazwisko

Krzysztof Stepaniuk

Tytuł naukowy

dr

Stanowisko

Adiunkt

Katedra

Katedra Marketingu i Turystyki

Kontakt

Pokój

104 KS

Telefon

85 746 98 52

E-mail

k.stepaniuk@pb.edu.pl