Archiwalny serwis www - może zawierać elementy, które nie są dostępne dla szerokiego grona odbiorców ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnościami.
 

dr Krzysztof Stepaniuk

   

 Obszar zainteresowań naukowych

 

Zachowania stadne i mimikra behawioralna w ujęciu teorii afordancji platform społecznościowych, memetyka, rozprzestrzenianie się treści w mediach społecznościowych, zachowania autodestruktywne w ujęciu teorii dysonansu poznawczego

  

 Najważniejsze publikacje 

             

  1. Kubacki, K., Siemieniako, D., Małagocka, K., Stepaniuk, K., Chmielewski, K. J., & Misiewicz, C. (2023). An International Consumer Study into the Role of Cognitive Dissonance in Binge Drinking. In W. Mierzejewska & P. Dziurski (Eds.), International Business from East to West: Global Risks and Opportunities (pp. 110–114).
  2. Stepaniuk, K., & Sturgulewska, A. (2021). Hitchhiking Experiences and Perception of Affective Label Polarity in Social Networking Sites-Potential Memetic Implications for Digital Visual Content Management. Sustainability13, Article 1. DOI:10.3390/su13010223
  3. Stepaniuk, K., & Jarosz, K. (2021). Persuasive linguistic tricks in social media marketing communication—The memetic approach. PLoS ONE16, Article 7. DOI:10.1371/journal.pone.0253983
  4. Stepaniuk, K. (2018). Do Memes Really Exist and Influence Users’ Behavioural Activities in Social Network? Memetic Content Management Perspectives Based on Decomposition of Digital Visual Content. In (Ed.), 2018 IEEE : International Conference on Systems, Man, and Cybernetics : SMC 2018 (pp. 3889–3895). DOI:10.1109/SMC.2018.00659