Archiwalny serwis www - może zawierać elementy, które nie są dostępne dla szerokiego grona odbiorców ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnościami.
 

dr hab. inż. Dariusz Siemieniako, prof. PB


Obszar zainteresowań naukowych

 

Marketing relacyjny w obszarze B2B, siła i asymetria siły w relacjach biznesowych, dynamiczne zdolności marketingowe, relacje międzyorganizacyjne a kwestie społeczne, współpraca w rozwoju innowacji, przemysł 4.0.

  

 Najważniejsze publikacje 

           

  1. Makkonen, H., Siemieniako, D., Mitręga, M. (2021). Structural and behavioural power dynamics in buyer-supplier relationships: a perceptions-based framework and a research agenda, Technology Analysis and Strategic Management, November 2021, DOI: 10.1080/09537325.2021.1991574
  2. Siemieniako, D., Kubacki, K., Mitręga, M. (2021). Inter-organisational relationships for social impact: A systematic literature review. Journal of Business Research, 132, 453-469.
  3. Mitrega, M., Siemieniako, D., Makkonen, H., Kubacki, K., Bresciani, S. (2021). Versatile capabilities for growth in the context of transforming countries: Evidence from Polish manufacturing companies. Journal of Business Research, 134, 156-170.
  4. Kubacki, K., Siemieniako, D. Brennan, L. (2020), Building positive resilience through vulnerability analysis", Journal of Social Marketing, Vol. 10 No. 4, pp. 471-488.
  5. Zadykowicz, A., Chmielewski, K. J., Siemieniako, D. (2020). Proactive customer orientation and joint learning capabilities in collaborative machine to machine innovation technology development: the case study of automotive equipment manufacturer. Oeconomia Copernicana, 11(3), 415–423.
  6. Kubacki, K., Szablewska, N., Siemieniako, D. (2020), Ethical tension in working with stakeholders, w: Stakeholder involvement in social marketing, (Eds) Knox, K, Kubacki, K and Rundle-Thiele, S (Eds), Routledge. https://doi.org/10.4324/9780429055898
  7. Zatwarnicka-Madura, B., Siemieniako, D., Glińska, E., Sazonenka, Y. (2019), Strategic and Operational Levels of CSR Marketing Communication for Sustainable Orientation of a Company: A Case Study from Bangladesh, Sustainability, Vol. 11, Issue 2, 555.
  8. Khrystoforova, V., Siemeniako, D. (2019). Internet-based consumer co-creation experience of the new product development process. Engineering Management in Production and Services, 11(3).
  9. D. Siemieniako, 2019, Editorial of special section: New perspectives on B2B marketing - connecting marketing and technology, Engineering Management in Production and Services, 11(3), 7.
  10. Khrystoforova, V., Siemeniako, D. (2019). Internet-based consumer co-creation experience of the new product development process. Engineering Management in Production and Services, 11(3).
  11. D. Siemieniako, 2019, Editorial of special section: New perspectives on B2B marketing - connecting marketing and technology, Engineering Management in Production and Services, 11(3), 7.
  12. Zadykowicz, A., Gębarowski, M., Siemieniako, D. (2019). Experience Marketing and Business to Business Interactions in the Light of Bibliometric Analysis. Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 20.6, cz. 2, Zmiany w myśleniu marketingowym, 259-275.
  13. Siemieniako, D., Wasiluk, N. (2019). Czynniki lojalności w pielgrzymowaniu na przykładzie pielgrzymki na św. Górę Grabarkę. Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 20.6, cz. 2, Zmiany w myśleniu marketingowym, 111-123.
  14. D. Siemieniako, 2019, Managing of relationship-based new product development in buyer-supplier collaboration, w: Innowacyjność jako narzędzie kreowania jakości / Cholewa-Wójcik Agnieszka, Kawecka Agnieszka (red.), 2019, Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, ISBN 978-83-7789-596-2, ss. 107-119
  15. D. Siemieniako, A. Kononiuk, U. Kobylińska (eds), 2019, The Book of Abstracts - part I: collaborative innovation development in business sector, International Scientific Conference on Collaborative Innovation Development (CID Conference 2019), 10-11.06.2019. Bialystok Universioty of Technology, Kleosin
  16. D. Siemieniako, E. Glińska, A. Kononiuk, E. Rollnik-Sadowska, U. Kobylińska, 2019, Editorial, The Book of Abstracts of the CID Conference 2019, DOI: 10.24427/CID2019-conference-000
  17. D. Siemieniako, M. Mitręga, 2018, Improving power position with regard to non-mediated power sources – The supplier's perspective, Industrial Marketing Management, Vol. 70, April, 90-100.
  18. D. Siemieniako, M. Gębarowski, 2017, B2B trade fairs and promise management as a relationship marketing concept, Journal of Customer Behaviour, Vol. 16, No. 3, s. 237- 261.
  19. D. Siemieniako, M. Gębarowski, 2016, B2B Relationship marketing management in trade fair activity, wyd. Cambridge Scholars Publishing, Newcastle.
  20. D. Siemieniako, 2015, Zarządzanie relacjami B2B w usługach produkcyjnych i budowanie lojalności relacyjnej, Modern Management Review nr 2, s. 161-183.
  21. B. Zatwarnicka-Madura, D. Siemieniako, E. Glińska, Y. Sazonenka, 2019, Strategic and Operational Levels of CSR Marketing Communication for Sustainable Orientation of a Company: A Case Study from Bangladesh, Sustainability, Vol. 11, Issue 2, 555.
  22. V. Khrystoforova, D. Siemeniako, 2019, Internet-based consumer co-creation experience of the new product development process, Engineering Management in Production and Services, 11(3), 60-68.
  23. K. Kubacki, N. Szablewska, and D. Siemieniako, (2020), Ethical tensions in working with stakeholders, in: Stakeholder involvement in social marketing, (Eds) K. Knox, K. Kubacki and S> Rundle-Thiele, (Eds), Routledge Taylor and Francis Group, London. (in press)
  24. D. Siemieniako, K. Kubacki, K. Krot, E. Glińska, 2011, National and regional ethnocentrism: a case study of beer consumers in Poland, British Food Journal, Vol. 113, Issue 3, s. 404-418.
  25. E. Kipnis, K. Kubacki, A. J. Broderick, D. Siemieniako, N.L. Pisarenko, 2012, 'They don't want us to become them': brand local integration and consumer ethnocentrism, Journal of Marketing Management, Vol. 28, Issue 7/8, s. 836-864.
  26. D. Siemieniako, 2017, The consumer diaries research methods, w: Formative Research in Social Marketing. Innovative Methods to Gain Consumer Insights, (red.) K. Kubacki, S. Rundle Thiele, Springer, Singapore, s. 53-66.   

https://www.researchgate.net/profile/Dariusz_Siemieniako

       

Podstawowe informacje

Imię i nazwisko

Dariusz Siemieniako, prof. PB

Tytuł naukowy

dr hab. inż.

Stanowisko

Profesor uczelni

Katedra

Katedra Marketingu i Turystyki

Kontakt

Pokój

111 KS

Telefon

85 746 98 48

E-mail

d.siemieniako@pb.edu.pl