Archiwalny serwis www - może zawierać elementy, które nie są dostępne dla szerokiego grona odbiorców ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnościami.
 

dr Aleksandra Gulc

  

 Obszar zainteresowań naukowych

 

Zarządzanie jakością usług, zarządzanie projektami, koncepcja i wdrażanie inteligentych specjalizacji regionów, etykieta biznesu.

  

 Najważniejsze publikacje 

                 

  1. Ejdys J., Gulc A., Factors influencing the intention to use assistive technologies by older adults, Human Technology, vol. 18, nr 1, 2022, s. 6-28, DOI:10.14254/1795-6889.2022.18-1.2
  2. Ejdys J. Gulc A., Akceptacja e-learningu na poziomie szkoły wyższej. Perspektywa studentów, Przegląd Organizacji, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, nr 7, 2021, s. 27-37
  3. Gulc A., Multi-stakeholder perspective of courier service quality in B2C e-commerce, PLoS ONE, vol. 16, nr 5, 2021, s. 1-18, DOI:10.1371/journal.pone.0251728
  4. Gulc A. Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce, 2020, Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, 252 s., DOI:10.24427/978-83-66391-53-6
  5. Ejdys J., Gulc A., Trust in Courier Services and Its Antecedents as a Determinant of Perceived Service Quality and Future Intention to Use Courier Service, Sustainability, vol. 12, nr 21, 2020, s. 1-18, DOI:10.3390/su12219088
  6. Gulc A., Determinants of Courier Service Quality in e-Commerce from Customers’ Perspective, Quality Innovation Prosperity, Technical University of Kosice, vol. 24, nr 2, 2020, s. 137-152, DOI:10.12776/QIP.V24I2.1438
  7. Gulc A., Courier Service Quality in the Light of Scientific Publications, “23rd International Scientific Conference on Economic and Social Development: ESD’2017: Book of Proceedings” 2018, s. 556-565.
  8. Gulc A., Charakterystyka rynku usług kurierskich w Polsce, „Humanities and Social Sciences” 2017, vol. 24(1), s. 61-75.
  9. Gulc A., Models and methods of measuring logistic service quality, “7th International Conference on Engineering, Project, and Production Management, Proceedia Engineering” 2017, vol. 182, s. 255-264.
  10. Gulc A., Courier service quality from the clients’ perspective, “Engineering Management in Production and Services” 2017, vol. 9 (1), s.36-45.
  11. Ejdys J., Gulc A., Koncepcja społecznej odpowiedzialności narzędziem poprawy innowacyjności przedsiębiorstw sektora MŚP, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” 2015, nr 378, s. 103-115.
  12. Gulc A., Analysis of methodological approach to identify smart specialization on the example of Polish regions, “Procedia - Social and Behavioral Sciences” 2015, vol. 213, s. 817-823.
  13. Gulc A., Role of smart specialisation in financing the development of regions in perspective 2020, “Business, Management and Education” 2015, vol. 13(1) s. 95-111.
  14. Nazarko J. Ejdys J., Czemiel-Grzybowska W., Dębkowska K., Halicka K., Narazko Ł. Olszewska A.M., Kozłowska J., Gulc A., Potencjał naukowo-technologiczny inteligentnej specjalizacji województwa podlaskiego, Wydawnictwo Politechniki Białostockiej, 2015.
  15. Gulc A., Wdrażanie oddolnych inicjatyw lokalnych na obszarach wiejskich na przykładzie podejścia Leader, Wydawnictwo Politechniki Białostockiej, „Ekonomia i Zarządzanie” 2013, nr 5(4), s. 225-245.
  16.    
  17.          

Podstawowe informacje

Imię i nazwisko

Aleksandra Gulc

Tytuł naukowy

dr

Stanowisko

Asystent

Katedra

Międzynarodowa Katedra Logistyki i Inżynierii Usług

Kontakt

Pokój

110 KS

Telefon

85 746 74 76

E-mail

a.gulc@pb.edu.pl