mgr Yauheniya Barkun

   

 Obszar zainteresowań naukowych

 

Territorial marketing, talent management, migration, place branding.

  

 Najważniejsze publikacje 

   

  1. Beata Zatwarnicka-Madura, Dariusz Siemieniako, Ewa Glińska, and Yauheniya Sazonenka. Strategic and Operational Levels of CSR Marketing Communication for Sustainable Orientation of a Company: A Case Study from Bangladesh. Sustainability 2019, 11(2), 555.
  2. Y. Sazonenka, Y. I. Towhid, D. Siemieniako, “One-page strategic plan: the case of Aarong company from Bangladesh”, EMPAS 10 (2) 2018, DOI: 10.2478/emj-2018-0011
  3. Y. Sazonenka, E. Rollnik-Sadowska, „Young People in the EU - National and Regional Dimensions”, Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2018, t. 19, z. 3, cz. 1, pp. 201-215        
  4.      
  5.  

    

Podstawowe informacje

Imię i nazwisko

Yauheniya Barkun

Tytuł naukowy

mgr

Stanowisko

Asystent

Katedra

Katedra Marketingu i Turystyki

Kontakt

Pokój

104a KS

Telefon

857 46 98 48

E-mail

y.barkun@pb.edu.pl