Archiwalny serwis www - może zawierać elementy, które nie są dostępne dla szerokiego grona odbiorców ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnościami.
 

 Autor: KMiPData:  24.11.2017

Seminarium naukowe z udziałem gości zagranicznych w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości

22 listopada br. pracownicy Katedry Marketingu i Przedsiębiorczości spotkali się na seminarium naukowym, które zostało zorganizowane z udziałem gości zagranicznych: profesor wizytującej na Wydziale Inżynierii Zarządzania Gianity Bleoju (reprezentującej Faculty of Economics and Business Administration Uniwersytetu w Galați, Rumunia), a także Mariny Wikman (wykładowcy z Faculty of Logistics and Maritime Technology na Satakunta University of Applied Sciences w Rauma, Finlandia), przebywającej na naszej uczelni w ramach programu Erasmus+ .

Seminarium zostało poświęcone dyskusji nad rezultatami prac badawczych zaprezentowanymi przez  dr. hab. inż. Dariusza Siemieniako w referacie pt. ‘Benefiting from Relationship with Powerful Customers’. Dyskusję poprowadził Kierownik Katedry Marketingu i Przedsiębiorczości, prof. Tadeusz Popławski.

Dr hab. inż. Dariusz Siemieniako wykorzystał w zaprezentowanym referacie m.in.  artykuł pt. Improving power position with regard to non-mediated power sources – The supplier’s perspective, który ukazał się w czasopiśmie Industrial Marketing Management (https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2017.08.013).

Wróć do listy